Eat That Frog! for Students: 22 Ways to Stop Procrastinating and Excel in School (পেপারব্যাক)
Eat That Frog! for Students: 22 Ways to Stop Procrastinating and Excel in School (পেপারব্যাক)
৳ ৪০০   ৳ ৩৬০
১০% ছাড়

তথ্য সাময়িকী সালতামামি – ২০২৩  অর্ডার করলে সাথে সালতামামি ২০২২ ফ্রি

১১৯৯ বা তার বেশি টাকার বই অর্ডারে ডেলিভারি চার্জ ফ্রি। কুপন: FREEDELIVERY

প্রথম অর্ডারে অতিরিক্ত ১০০ টাকা ছাড়;  ১০০০+ টাকার বই অর্ডারে। ৫০ টাকা ছাড়; ৫০০+ টাকার বই অর্ডারে। কুপন: FIRSTORDER

 

Home Delivery
Across The Country
Cash on Delivery
After Receive
Fast Delivery
Any Where
Happy Return
Quality Ensured
Call Center
We Are Here

Adapted from Brian Tracy's international time-management bestseller, Eat That Frog!, this book will give today's stressed-out and overwhelmed students the tools for lifelong success.

Like adults, students of all ages struggle with how to manage their time. Encountering the necessity of time management for the first time, high schoolers juggle classes, extracurricular activities (all but mandatory for college admissions), jobs, internships, family responsibilities, and more. College brings even more freedom and less structure, making time management even more critical.

Brian Tracy's Eat That Frog! has helped millions around the world get more done in less time. Now this life-changing global bestseller has been adapted to the specific needs of students. Tracy offers readers tips, tools, and techniques for structuring time, setting goals, staying on task (even when you're not interested), dealing with stress, and developing the skills to achieve far more than you ever thought possible. This is the book that parents and teachers have long been wishing Tracy would write.

Title : Eat That Frog! for Students: 22 Ways to Stop Procrastinating and Excel in School
Author : ব্রায়ান ট্রেসি
Publisher : Berrett-Koehler Publisher Inc.
ISBN : 9781523092932
Edition : 2021
Number of Pages : 178
Country : India
Language : English

জনপ্রিয় এই বক্তার জন্ম কানাডার প্রিন্স এডওয়ার্ড আইল্যান্ডে, তারিখটা ১৯৪৪ সালের ৫ জানুয়ারি। ব্রায়ান ট্রেসি একজন কানাডিয়ান-আমেরিকান বক্তা এবং আত্মোন্নয়নমূলক রচনা লেখক। তিনি 'ব্রায়ান ট্রেসি ইন্টারন্যাশনাল' নামক সংস্থার চেয়ারম্যান এবং প্রধান নির্বাহী। ব্রায়ান ট্রেসি এর বই এবং তার আলোচনার ভিডিও ও অডিও ক্লিপ সারা বিশ্বের কর্পোরেট ও ব্যক্তিপর্যায়ের উদ্যোক্তা তরুণদের কাছে বিপুল জনপ্রিয়তা লাভ করেছে। তিনি বিশ্বব্যাপী প্রচারিত ও বিক্রিত ' সাইকোলজি অব এচিভমেন্ট'সহ প্রায় ৫০০টিরও বেশি অডিও ও ভিডিও প্রোগ্রাম তৈরি ও প্রযোজনা করেছেন, যা ২৮টিরও বেশি ভাষায় অনূদিত হয়েছে।ব্রায়ান ট্রেসি এর বই সমগ্র হলো 'দ্য ২১ সাকসেস সিক্রেটস অব সেল্ফ মেইড মিলিওনিয়ারস', 'টাইম ম্যানেজমেন্ট', 'ইট দ্যাট ফ্রগ!', 'চেঞ্জ ইয়োর থিংকিং চেঞ্জ ইয়োর লাইফ', 'লিডারশিপ', 'কিস দ্যাট ফ্রগ', 'নো এক্সকিউজ : দ্য পাওয়ার অব সেল্ফ ডিসিপ্লিন' ইত্যাদি।


If you found any incorrect information please report us


Reviews and Ratings
How to write a good review


[1]
[2]
[3]
[4]
[5]